PERSUITNODIGING: Rode Kruis roept Stad Kortrijk en GBL Marketing uit als Ondernemingen met Grootste Hart in Kortrijk
Geachte persrelatie,
Graag nodigen wij u uit voor een persmoment op woensdag 17 juni om 13 uur in het donorcentrum in Kortrijk.
Tijdens dit moment krijgen Stad Kortrijk en GBL Marketing het label ‘Onderneming met het Grootste Hart in Kortrijk’. Beide organisaties worden bekroond omdat zij het hoogste aantal donaties realiseerden of het grootste aandeel donerende medewerkers wisten te mobiliseren.
Om 13 uur wordt het label officieel overhandigd aan de schepen van Personeelszaken van Stad Kortrijk. Wij nodigen u van harte uit om aanwezig te zijn op dit feestelijk moment.
Wat mag u verwachten
- Fotomoment
- Overhandiging van het label
- Overhandiging van bloemen
- Kort woordje uitleg over het belang van bloed- en plasmadonatie en de inzet van Stad Kortrijk
- Een persbericht voor de aanwezige journalisten
Praktisch
- Locatie: Donorcentrum Kortrijk, Steenpoort 2 W004
- Datum: Woensdag 17 juni
- Uur: 13 uur
We hopen u daar te mogen verwelkomen.